Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2013 09:31 - Разходи за бъдещи периоди
Автор: pripadnal Категория: Забавление   
Прочетен: 2195 Коментари: 1 Гласове:
2




"Разходи за бъдещи периоди". Който е учил счетоводство знае какво е тази сметка. Забавното е като въпросната сметка я приложиш в живота.

"Разходи за бъдещи периоди".
"Направи добро и го хвърли в морето".

Вчера се запознах с едно красиво момиче.
А се оказа, че се помним още от основното училище.
Тогава не беше толкова красива, но пък за сметка на това беше невероятно тормозена от връстниците.
Никога не съм имал проблеми, свързани с тормоз. А тогава с нея си бяхме приятелчета.
Виж, тя имаше сериозни проблеми.
Беше добро дете, гледаше на никой да не пречи, но детска агресия-набелязаха си я и не спряха да я тормозят. Дори май смени училището заради това.
А всъщност тя ме разпозна.
Спомняла си ме от един път, за който дори аз се сетих, когато една лятна ваканция всичките така наречени училищни лидери на випуска седяха в двора на училището и ей така, спонтанно, понеже знаеха къде е и с кой си играе, решиха да идат и да я набият.
Знаеха къде е и с кой е, защото преди малко някой от побойниците си беше играл с нея. Детско лицемерие и самодоказване.
Тогава застанах срещу тях, пазех да не я удари някой, виках им и ги разкарах.
Спомням си как се разплака и как я гонех, за да я успокоя.
Оказа се, че и тя го помни.
И говореше ласкаво за мен. Признавам, погали ми егото. Кой не би се израдвал красива жена да го помни като Спасител... Нямаше цъфнала ръж, но съм оставил спомени в един човек, който да ми е благодарен след...повече от половината ми живот.
Имам един дефект, който понякога се превръща в ефект.
Много мисля хората. Винаги опитвам да се поставя в онова неутрално положение, в което да мога да погледна и до колкото мога да предположа, защо отсрещната страна се държи по начина, по който се държи.
И в подобни моменти винаги съм бил единственият, който е защитавал слабата, понякога безпомощна, страна.
Много се критикувам за някои мои слабости, но това е едно от качествата, на които адски много си се кефя. С кръстник дипломат, явно тази карма ми се е предала.
Разходии за бъдещи периоди. Направих добро и го хвърлих в морето срещу всичките ми приятели съученици тогава. Защото и аз бях от "лицата" на випуска.
Много пъти съм хвърлял доброто в морето.
Този път бях трогнат, че някой го е оценил и запомнил.
Ето, че това, на което ме е учила баба ми има смисъл.
Много хора няма да се изкажат добре за мен. Бившите ми връзки например се кръстят само като ми чуят името. Техният егоцентризъм беше непробиваем и винаги накрая, в пристъп на безпомощност и безсилие, им оставях по едно "споменче", което да им държи влага за цял живот.
В някои случаи съм страдал за това, че съм наранявал.
В някои случаи съм изпитвал задоволство, заради изразходване на дълго спотаявани негативни емоции.
Опитвал съм се да се направя на машина, на непукист, а съм адски емоционален и раним човек.
Но днес съм щастлив, че моето заставане срещу многото, за да защитя слабите, все от някой е било оценено.
Разходи за бъдещи периоди.
Ще продължавам да кредитирам тази сметка.
Ето, че понякога дебита се връща.






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Радвам се много,
13.07.2013 12:11
че прочетох това.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pripadnal
Категория: Забавление
Прочетен: 464127
Постинги: 245
Коментари: 499
Гласове: 1235
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930