Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2013 17:35 - Курвата-жена, котката-жена
Автор: pripadnal Категория: Забавление   
Прочетен: 3135 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Никога не вярвай на гола жена." Шон Конъри

Лежали ли сте до курва? 
Спали ли сте до курва?
Обичала ли ви е курва?
А влюбвали ли сте се в курва?

Не говорим за проститутка, говорим за курва.
За мръсна, гадна, красива зла котешка жена, която може да те разгемби отвсякъде.
Може да те вдигне до небесата. Може да те затрие в земята. Може да бъдеш в приказка и кошмар с нея едновременно.

Една мръсна курвичка се изправи срещу мен.
И водена от егото си повярва, че аз следвам тихите й малки котешки стъпки.

Но не й се вярваше когато с думи я зарих в земята. Така както любовите ми са си патили, когато ми разбият сърцето.

"Ама в живота ми никой не ме е обиждал така..."

Да, мила, съгласен съм. Защото в живота ти, на високите ти токове си минала през куп сърца, които са искали да те имат и са се чудели как да ти угодят.

Докато не срещна мен.

Аз не говоря за себе си-за добро или лошо другите го правят.

Аз бях прекрасен с теб, както съм бил прекрасен с всички жени, които съм обичал.

Тя ме накара да се влюбя.

Ей Богу, казвах й: "Чакай, много е бързо. Разбиваш ми всички защити."

От три години не бях се влюбвал. Е тясъвсем нахално счупи всичките ми бариери.

А после... изчезна. Като невидимка.
Без да съм й направил нищо. Без да съм развалил нищо.
Не я попитах дори какво стана и защо избяга.
Знаех. Изигра ме с моята игра.
Но разликата е, че когато аз опитвам да бъда с жена проверявам позитиви и негативи.
Не й свалям звезди. И ако не ми изнася, тръгвам си преди да е станало сериозно, за да няма разбити сърца.

А тази разби моето.
Можехме да се изчукаме, да си стиснем ръцете и да си кажем чао.
И всичко щеше да е наред. Но тя ме накара да повярвам в нея преди да ме зареже.
Накрая и казах що за боклук е.
Изключително забавно е да храниш красива жена. А аз знам как да сривам хора със земята.
Красота и съвършенство до последната обида.
Наистина е много красива. И наистина е много глупава.
И знаете ли кое е най-забавното.
Въпреки обидите ми, тя пак ще дойде при мен.
Ах тези красиви объркани жени. Ах, колко щяха да са ценни, ако бяха с акъла си.





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Принципно на акъл
06.09.2013 18:14
доверие нямай, без значение женски или мъжки, чужд или свой. Всеки си намира майстора - както казваш, с твоя игра те изиграва. Който не е преживявал това, е едно емоционално новородено, една ларвичка на човек.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pripadnal
Категория: Забавление
Прочетен: 465255
Постинги: 245
Коментари: 499
Гласове: 1235
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930