Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2007 09:29 - Адски дълго и гадно написано, без детайли, за морето
Автор: pripadnal Категория: Забавление   
Прочетен: 849 Коментари: 0 Гласове:
0



Отново потъвам в шибания делник след курорта. Морето бе точно такова каквото го очаквах-много, много лудо, като имаше един негатив всеки божи ден, то затова-като му дойде времето. Значи стоях там една седмица като от първият до петият ден всичко ми е слято. Но наистина беше цирк.
Ден 1: Пристигаме в събота в 00:15ч и директно се строяваме в Текилата. Не ни харесват и отиваме да се довършим в метълското на централния. След което понеже аз и съквартиранта нямаше къде да спим още ни приютиха в новия град двама приятели. ОК. 
Излюпваме се сутринта, отивам си при стария хазяйин, който е ебати пича просто-много точен човек. Тоя път бяхме настанени в кухничката, ама хич не ни пречеше. Оправяме се и към плажа-на Каваци, щото там пък един друг приятел държи кафе. 
Е, то си еба майкат на тия Каваци. Ние бяхме атракцията на плажа. Банда пияници пеещи естрада и танцуващи диско, и дерящи се...
...разказвам ви го примерно щото на мен самия още не са ми разказали цялото море, а вече си бях на щета. Но както и да е деня-после забравих къде дозацапахме ма накрая отиваме в Текилата. А май се видях с някъв приятел и негови дружки из Хармани-един от тия дни беше ма не помня кой точно. Та отиваме в Текила Мен вече ми беше гръмнал бойлера и тръгвам да си купувам водка. Чакам 15 мин. на единия бар-нищо. Тръгвам към другия бар ма адски бесен, при което един приятел ми вика: Ела да те запозная с някой.
-Дреме ми-му викам. Пие ми се та две не виждам-искам си водката. Той пак ме вика и решавам да ида. ОПО ИЗНЕНАДА-БИВШАТА. Всъщност за нея беше изненада-аз си знаех, че ще я засека на морето. Без да се чуваме. Просто откак сме разделени се случиха много съвпъдъци. Отидох на море и с този осъзнат риск. Тя беше с някъв дето дружно го определихме като феминизиран путьо. Каза че и бил приятелче-да й имам приятелите. Може и нещо повече да бяха ма пред мен не посмя да играе. А и тя бая се спече. След 15-20 минути, точно като се връщах с втората водчица тя се изнасяше. Неин проблем. Но ми трябваха още три водки, само за да преглътна, че не съм на море с любимото момиче. Сам съм си виновен за това. Правя се на куче, един от наште купува бутилка текила, аз и нея накацвам и ми става едно черно пред очите... не се гаси туй що не гасне. Добре че са измислили течните алкохолни хапчета за любов. При мен същите сдействат и против нея. По някое време съм се прибрал, дремнал съм малко и айде пак на водопой. Биричка за закуска и съм готов за нови славни подвизи. Взимаам една мома и тя ме запознава с дъщерята на концесионера-супер сладурана, че май се и заигравахме ма на кой му пука-бившата ми е само в тиквата. И пак Каваци, пак кафето, ама тоя ден пастетизма беше тотален-мятаха се хора от баровете, танцуваше се на масите измисляха се лафовете на морето, пееше се, крещеше се, виеше се, пиеше се и никви наркотици. Правеше се и тетрис от хора. Докато бяхме там плажът доста поопустя. Вечерта въобще не си я спомням на този етап.  Просто трябва да ми поразправят. Май в малката текила сме ходили.  Не си спомням. Спомням си бирата на закуска в понеделник и бившата, която минава през плажа. И съвсем се сговних, че вече и на плажа като бял човек не мога да стъпя. А си ходех и до Смокиня да се виждам с разни дружки. Разцепиха ме от шах в неделя-10 кинта ми зеха. Понеделнишки ги бих ма не играхме на пари, че вече бях стопил сериозно кинтите. И така, вечерта  в неква хаус изтрещела дупка на Харманите бяхме, после къде се преместихме не помня. И на следващия ден пак ставане пак бира пак Каваци прак цирк пак нагоре към Смокиня и си изпуснах хората с колите. А имаше мач-говедата играеха срещу Тампере. Както и да е некви двама ме качиха на стоп и ме хвърлиха едва ли не пред квартирата. И докато се оправя едно друго мача почна, аз останах с хазяйна да го гледам.- И като свърши каква радост,леле все едно беше Коледа-аз звъня на разни хора, разни ми звънят на мен, тръгвам към малката текила, а моите хора вмече там,всеки с некви приятели-всички армейци. И се почнаха едни песни, вадеха се шалове, фланелки, дрехи се събличаха, няква пиянка падна на два пъти на глава от бара иоживя. Това беше редовен номер в Созопол. Накрая тия от заведението спряха музиката и ни оставиха нас да пеем. И некви сдруги хора почнаха да пеят с нас, некви сърби пък идват и викат защо се радваме. Е как нема да се радваме бе бате-говедата са наебани. Аз отдавна не съм се чувствал по щастлинв. А в суматохата съм накацал и некъв руски кит, ама това го осъзнах чак на следващия ден, даже на по-следващия ден, щото тогава трябваше да изтрезнея, че най-големия пастет се изсипа на морето. Та както и да е. На следващия ден на Каваци беше просто нетърпимо от нас и почти нямаше никой в нашия регион. Танцуваха се ламбади рачботи и тн. Тъпото бе че гледах все към плажа да не изскочи екс-момата. Вече бях почнал спека. Вечерта впечатлих с историите си две дами от прованса, една от които по-скоро говореше руски. И отидохме в едно заведение, няма да ви кажа кое, където се запознах с едно сладко пловдивско пиче. Спомням си че лафа се завърза около любовната ни мъка, тя си заеба приятелите и седна на моята маса и историята беше вързала, когато аз явно съм получил некъв факс и съм и казал ей сега ще дойда и съм отлетял към малката текила при останалите. То момичето питало едно от нашите момичета къде съм се изпарил ма кой да знае. Слаба ракия съм. Е та в малката текила видях дебелата рускиня и същата сутрин осъзнах че до мен стои някакво огромно чудо. Изфинтирах я нейде из стария град и седнах да пия бира в нукво празно кафене, взех си и едно кафенце от съседното и разлафих с барманчето. след което се прибрах да дремна за 3 часа в заетото ми легло. Да бе баш пастетът ми накацал квартирата. че даже и на земята ме събори. абе цирк-буш. Погушкахме се па пак към Каваци. Той е решил да се смазва и ме назначава за шофьор. Ох многто работи изпуснах в тая история ма няма нищо. В
Ден 6, четвъртък: ВЕче съм тотално смазан, ма щом ще шофирам нема да пия след бирата за зкуска не близвам. И изведнъж осъзнавам, че ми остават два дни до тръгване. Абе, къде ми отиде морето бе? А се едно вчера бях дошъл. Мамка му. На всичкото отгоре организма ми почна да ме предава след 15 часа сън, едно ядене в неделя и останолото пиянство. Едва ходя по плажа и се разбивам. Пастетите се правят на щайги, а аз се гърча, чакайки ключовете за количката. МА много ми се караше. И накрая към 20ч решаваме да тръгнем от плажа. Качвам се в ксолата и получавам нервна криза-ръцете ми почват да треперят, причернява ми,-организцма си иска своето. Или отмъщава. Да го духа- ще почива в София. Едва се сещам къде е съединителя и правя може би най-трагичното шофиране в целия си живот. Но както и да е, закарвам ги, опитвам се да се наливам с бири ма не става. Накрая всички изпоприпадаха към 1ч а ааз намерих една дружка и си поркахме до 4:30. В интерес на истината след първата водка се оправих. Ма не продължих на водки, щото парите свършиха. И-прибрах се, станах след час-два и бях готов за ново трезвеене, че пак съм шофьор. Тоя път всичко наред, на плажа-кротко, последна вечер, разбираме се да спя тна аванта-ок излизаме. Пийне в едно кафе при харвмани и към Текила. Както влизаме бившата вижда моите приятели и се изнизва къто пръдня през гащи, видя ме и мен, и аз я видях ма се направи на ударена. И се паркира на десет метра от корабчето и ме гледа. Отидох там казахме си некви глупости, след това дежурните три водки за да влезна в час, като междувременно заградих неква от съседния бар. По някое време я помъкнах да я шлякам ма тя гола вода, едва ходи, много беше пияна. 
И тогава нещо ме удари. И я хванах под мишница и я замъкнах в другата текила. Купих й кафе и кола да се оправи. Вече въобще не ми беше и до ебане. Удари ме неква любов. Няква, от която имам в излишък и трябва да бъде раздадена. И започнах да я обгрижвам. Междувременно некъв селянин идва при нас и ме моли да се снима с нас щот си заминавал. Кво толкова ни хареса не знам, ма хубаво-снимахме се. След което поведох моята нова дама из любимите си кътчета надлъж и на шир. Седяхме на любимата ми пейка и гледахме изгрева, после на скалите циклихме, яко лаф падна. Накрая в 9 аз трябваше да се измитам, а нея я ухапа един ненормален пес (за което тя си е виновна, казах и да го разкара) малко преди да я спася от катастрофа, когато една тлъста свиня я размина на 1 педя, за да се дабие в пежото отсреща. Изпращайки я пък тя ми обяасни че си ходела с некъвм тип който не можела да трае-това става пред квартирата й. Оняа като ни видя щеше да припадне, а аз седя и се чудя кой ми сра вм гащите. Леко се изнизах да не стават фалове и хайде на автогарата, количката и към ловеч, подремнал съм два часа, най-накрая видяах шипка и бузлуджа а в ловеч за втори път щях да колабирам едва оцелях там, а и вече парите беха фира. И отиваме на мача в сектора на селяните, щото в нашия вече нямаше място. Преди това си оставихме нещата в рейса на едни приятели, щото шофьора фащаше друга дестинация и така. Мачът беше супер ма вече ме мързи да пиша. Прибрах се в неделя в 3ч Яко изтрещял. Няаправих си невъобразими щети на организма и така. Равносметката е 25 часасън 2 вечери от пържени картофки, мтного трип и много спек от февината. Мързи ме да детайлизирам, щеи ми мине-къде ще ходи.  Не ми казвай, че си го прочел цялото!



Тагове:   морето,   Написано,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pripadnal
Категория: Забавление
Прочетен: 463598
Постинги: 245
Коментари: 499
Гласове: 1235
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031