Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2007 09:06 - E-mail от Дядо Мраз за Дядо Коледа
Автор: pripadnal Категория: Забавление   
Прочетен: 1224 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 20.12.2007 09:08


Здравей, Клаус-шибано империалистическо копеленце!
Пиша ти тези редове, просто защото ми писна да гледам ебаната ти ухилена кратуна наляво и надясно.
Откак останах без работа се чувствам много, много добре. Беше ми писнало от малките сополиви ревльовци така или иначе, а и това безкрайно мотане с лайняните им подаръци ме отегчаваше безкрайно.
Както и да е, ти дойде най-нагло и отне службичката ми. И веднага почна да избиваш разходите по създаването си чрез PR, маркетинг, реклама и мърчандайзинг. Аз такива скрупули нямах. Карах си за едната идея. Всъщност я карах, щото те имаше теб, говедо скапано-аз бях твоят социалистически отговор или проявление. След като узурпира моя ареал аз не изпаднах в миманса. Дори напротив-почнаха се едни безкрайни празници. Само дето победените никой не ги ебава, та ме запратиха вовеки в тоя шибан Сибир, заобиколен от чукчита и самогон. А и познай, кво ще ти се случи, ако светна китайчуците, че има Дядо Мраз...
Мамка ти на теб и на цялата ти западна култура. Единственото ви хубаво е уискито.
След заточването ми, както можеш да се досетиш, оная уруспия Снежанка ме заеба. При тебе долази мръсницата ниедна. Курветината си е курветина до мозъка на костите, от мен да го знаеш тва. Въртеше се около мен щото намазваше корекомски стоки и що пък да не си развее гъза насам-натам, трупайки дивиденти покрай Дедо си Мраз. Дрисла посрана. И за ебане не ставаше с тия дебели балдъри.
След това отмъкна и ония пендели-джджетата. Дръж си ги, направо ме отърва, да ти кажа. Лайнарчетата ич ги немаше в бачкането, че на всичкото отгоре беха и слаби пиячи. А и задничетата им едни такива-тесни... 
Само не разбрах що ми сви елена-при това по-читавия. Тва е то демокрация, с тия наркотици му еба мамата, гледам го сега-тая метадонова диета ич не му понася-ма ич ти казвам. Погледни го къв пияндурник е станал. А тамън мислех да му резна гръцмулеца, че 91-ва бехме бая закъсали за месо-криза ни тресеше, капиталист шибан. Аз щех да ти гледам сеира, ако беше попаднал на Вежливия ми лос, манаф мръсен.
Какво стана с мен откак ме измести?
Както ти заявих ония отгоре ме ебнаха, та ме натириха в шибания Сибир. Даа не сме дупета всички по Лапландия да живеем на държавна издръжка и с платени ток и парно. Ма ти е скука яко, нали? Снежанка, оная курва, само по мъже ходи, та ти не можеш да се доредиш, нали? Джудженцата сигурно ги караш да ти лапат чушлето, ма са слаби жалките педалчета.  
Как да е. С чукчетата е страшно парти. Копелетата не спират да къркочкат. Направо главите си махаме. А и все са ми останали връзки некви. Нали се сещаш, жив си докато вярват в теб. А в мен още вярват-макар и една шепа хора. Та си ме уреждат с квалитетни пиенета, отбрани кучки и дебели мезета. Тук у Сибир путенцата са невероятно вървежни и за по две чашки нещо по-засукано си ги тръшнал. Много много не се показвам навън, щото си е бахар, па и имам разпореждане отгоре, че съм изчезнал ведно с комунизма. Ма и номенклатурите и аз добре се справяме-макар и изчезнали. 
Та ти разправям-седя си на топло, печката бумти, аз редя мезета и салати, и си вкарвам по някоя Арианка за отскок, преди да дойде Голямото избухване... то вече му дойде времето всъщност. Около мен пичета най-отбрани се грижат за душевния ми мир и току ми врътнат по некой минет.
Безбройните нагли егоцентрици, депресиращи се от акане на писма и искане на подаръци се редуцираха до една шепа приятели-все стабилни момчета. Та с тях си правим джамбурето. И хич и нямаме намерение да се спираме-друго си е да си осигурен нехранимайко-нема да се занимаваме с глупости, я. Пари като вестници!!! ЕКС!!! ЧУК!!! Който ни мрази, под нас да лази!!! Наздраве!!! Мац-пс-пс-пс-пс-пс...
Ебаваш се с мене ти, Клаус, олгофрен инфантилен. Ебаваш се и ми пращаш по едно подарче всяка Коледа. Е тая година можеш да си го спестиш. 
Не бях никак добро момче. Много пиене и курварлък ми се насъбра на съвестта. Ще видим като му дойде времето как ще ги изкупвам. Засега добре си го карам с простия си безсмислен животец. А ти можеш да вървиш на майната си... ти и оная повлекана. И ония дребни дрисльовци дет само реват за щяло и нещяло. И най-вече оня рогат пияница. Ходете се  шибайте, щото и аз тамън това мисля да направя. 
Дано спукаш гума и умреш в лайна, клоун тъп!
Ма не, вие империалистите сте хитри копеленца. 100% си застрахован, а аз не искам  курвата Снежанка бял ден да види-да умре в хероин дано! Дано не се случва да ти гепи застраховката. 
И още нещо-ти ме прееба и ме изхвърли от играта. Заради шибаните Кока-кола и тем подобни лайнари от безкултурната ти капиталистическа страна. Но в крайна сметка какво си ти? Една картичка, една бутилка кола, едно детско, една приказка... А аз съм тук и съм истински! И преди съществувах и без подобни простотии. Защото хората и малките пикльовци ме обичаха. А ти си една реклама. И както виждаш и сега ми е по-добре, отколкото на теб. Е, кой кого прекара в крайна сметка?
Аре, фащай се за чувала и оди да бачкаш, педераст мръсен!!! А аз отивам на рожден ден.

image
  





Тагове:   дядо,   mail,   мраз,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - Позабавлявах се много :))) И аз съм ...
20.12.2007 10:52
Позабавлявах се много :))) И аз съм си фенка на добрия стар дядо Мраз :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pripadnal
Категория: Забавление
Прочетен: 463606
Постинги: 245
Коментари: 499
Гласове: 1235
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031