Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2008 09:22 - Хората общо се смеят, а по отделно всеки плаче
Автор: pripadnal Категория: Забавление   
Прочетен: 2772 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 16.01.2008 09:27


Разхождам се с кървясал поглед, а дори не съм пил. Айде, за вчера имах обяснение, а за днешния ден- май е от съзнанието ми. Въпреки че спах 13 часа. Въпреки че съм относително спокоен. Въпреки че днес цял ден ще пиша някаква малоумна курсова. Всъщност не е много сигурно-при първа възможност се изнизвам от нас. Дано най-накрая ми връчат заветните 270,75лв., от които за мен ще останат 80,75. Даа, бирниците са ме наобградили...особено баща ми. Откак взе и пенсия да получава, живо се вълнува какво става с моите доходи около пето число. При положение, че почти всички отиват при него де. За доходите ми става въпрос. Е сори, Тати, тоя път плоския данък забавя нещата. Не че ми е тегаво, ще харча пари до по-късно през месеца, ще натрупам по-малко борчове за следващия, а след това ще ми увеличат заплатата... както и работата. Дано да е с много и от двете.  
Заглъхнало ми е ухото от една седмица-както спрях алкохола, нищо чудно и къпането да спра-писна ми. Тази седмица и бръсненето съм спрял. Тази седмица съм тотално спрял. 
Поглеждах в миналото и направих ретроспекция. 
image
Поглеждам в настоящето и не знам. От доста време само в бъдещето не гледам. Всъщонст никога не съм му обръщал много внимание на бъдещето. И за днес никога не съм знаел, защото превратности съдбовни всякакви. 
Палучих аларма. Този път ще реагирам адекватно. 
image
Адекватно е думата, която най- не ми отива. 
Никога не съм бил адекватен и не съм действал адекватно. Това ми е чарът и това ми е слабостта. 
image
Около мен е една приказка, с изключение на моментите изолация, в които се озовавам. 
Очаквам брожение, очаквам и крушение. Каквото и да правиш магарето си е магаре. 
И битият пес си остава бит пес. По същия начин ще спре пред моста и колкото и да го бесиш, няма да го премине. Най много да каже с инфантилна усмивка, че сте ебати тъпаците.
Бе обичам животните. А на животните най-им обичам котките. 
image
Пряко и преносно. 
Покрай животните се превърнах и аз в животно. Имам чувството, че майка ми ще ме изхвърли вече, ако още веднъж ме види блуждаещ и терзаещ. Всъщност аз сам ще се изхвърля ако го допусна. 
Време е да стана дерзаещ. 
Силиците са ме напуснали. Мотивацията е фира. Всички лъчи започват да светят към една планета. Все така ми се изкривяват призмите. А планетата е Мелмак. Искам на Мелмак, искам да пия мелмашко вино, да е леко хладно, леко топло, леко пияно (мога го), леко забавно, леко чифт и леко по-добро. image
Мнного се разприказвах. 
Искам респект и заинтересованост. За любов не смея да говоря. 
А и в крайна сметка всички убиват животното. Понякога пък то само си въобразява, че е на предсмъртен одър. Но вижте го, колко е малко и объркано...
image
... що пък веднъж не му помогнат да се стегне. Винаги го убиват, ебати хората. 
Не, не, не му се връзвайте. Голяма уста отваря и то. А да знаете как хапе само. особено като опитат да го убият. Готово е да се самоубие, стига да повлече и вас. И то само, ако надуши заплахата.  Правете му сметката и си уважавайте животинките, че не знаете в коя нощ ще се обърнат и ще ви захапят за врата. И да му прощавате, и да не му прощавате после-все едно. 
Затова си пазете животинката.
image
Мац-пс-пс-пс! Къде си ма?! Два часа и половина сме си говорили през последния месец по хендитата, според разпечатката. Радиацията в главата ни е повече и от тази в Чернобил. И после що стават глупости. 
image
Не съм тъжен, 
image
не много. Просто не съм весел.
Тази седмица съм я нарочил. 
Хубавото е, че такива глупости пиша, каквито накрая никой освен мен не може да ги разбере. 
Което не ми пречи пак да не изказвам всичко. 
Ма то като ти пречат и наяве да го правиш. Хората не обичат да чуват лошо за себе си. Някои и хубаво не обичат. Някои ги е страх да се въвлекат, други да се развлекат, трети да наранят, а четвърти да простят. Единственият начин да си сигурен кое е вярно е да направиш и противоположното. 
image
Тогава ще си сигурен кое е правилно. 
Аз поне съм сигурен. Ще седя, ще чакам и ще гледам сеир. А сеири много напоследък.
image





Тагове:   общо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. akasha85 - за котараците.....с любов
16.01.2008 10:37
Не съм тъжен,не много. Просто не съм весел.

а ти е едно такова никакаво...... приеми, че сега се подготвяш за нещо по-добро. ако си котка и имаш 9 живота, изживей ги и 9-те, не си спестявай нищо.......не изпадай в апатия, защото имаш още 8 живота.....защото всеки следващ ще е по-добър ор предишния :)

евала на котараците :)))))))))
цитирай
2. bros - Ха-ха
16.01.2008 11:26

Ей, Джонка, а да се стегаш, а?!? ;)

Аре, у ПетАка ти дзънкам да се набибиткаме! :)p
цитирай
3. morganamaur - :P
16.01.2008 12:14
gore glavite!!!... i se dryj zdravo!...
цитирай
4. soho - И не искам да спираш да пишеш!!!
16.01.2008 12:46
И не искам да спираш да пишеш!!!
цитирай
5. pripadnal - Kotkite sa pi4ove.
16.01.2008 13:18
Bros, bate, ne znam dali 6te e toq weekend. 6toto pari mama im. izob6to qnuari nikuv nqma da me ima. 6te si tursq rojdenici i doma6ni zabavi
цитирай
6. анонимен - Respekt za tezi, koito obi4at kotkite...
16.01.2008 13:30
Nqma po-hubavo ot tova, 4ovek da si priznae, kogato se e razmazal...ne pred drugite, po-skoro pred sebe si, nali vse sprqmo nqkogo trqbva da sme otkroveni, za6to ne kum samite nas? Respekt za tezi, koito go mogat! Respekt i za tezi, koito si priznavat, 4e sa jivotni! Respekt i za onezi, koito obi4at kotkite! I si go priznavat!
I da ne se stegne6 i da ne si s "gore glavata", nqma zna4enie, v kraina smetka drugite ne bi trqbvalo da ni interesuvat i ne e logi4no samo zaradi tqh da se prestruvame na veseli i nepobedimi. Q si karai kakto ti e v momenta na du6ata, puk ako slu4aino izpadne6 v du6evna dalboka dupka i dori maika ti te izgoni ot ku6ti, 6te se opravi6, nali po-vajnoto e, 4e si bil sebe si?! Puk i alkohola nikoga ne svur6va...
P.S. Eh, tazi tvoq nejna du6a...mnogo turbulentno go dava ne6to naposleduk, edin den polojitelno, na drugiq - otricatelno, ne znam...no mai e na dobro, pone v dale4na perspektiva mislq! Haide pi6i skoro pak, za da vidim, kak se razvivat i promenqt ne6tata, 4e mi stana svruh-interesno!
цитирай
7. анонимен - Pussy
19.01.2008 14:15
Mucka nema se kosish ne im cheti tupite komentari na tiq az do dve sedmici nqkude shte se vurna do BG che da si smenqm vizata na rezidentska i shte poostana nqkolko dni mojebi mesec i znaesh shte se zapochne sushtata stara pesen s stariq glas starite stolove i starata rakia i salata v staroto UGO obache prez novata godina. Obicham te !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pripadnal
Категория: Забавление
Прочетен: 465726
Постинги: 245
Коментари: 499
Гласове: 1235
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930