Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2008 04:25 - Алкохоледа
Автор: pripadnal Категория: Забавление   
Прочетен: 927 Коментари: 1 Гласове:
2



"За да бъдеш велик трябва да се чувстваш малък." 
Латинска поговорка

Отново е Алкохоледа и се чупят рекорди.

То какво друго ти остава като си изтерзан от работа... и си дежурен и на Бъдни вечер....

Нищо, утре пак съм на работа.

След това на парти.

А иначе всичко е наред. Решиш ли, правиш го... особено като и хората ти са от решителните. От свитото ми сърце, вчера, очакващо побой заради поредното пийване, не остана много , след като катастрофиларалата алкохолно и марихуанено душичка бе заведена до кревата. Картбланшът за алкохолизма влезна в сила. А започна със среща със стари другарчета... в клубче дето май само барманката не познавах... но се оказа, че и тя е от нашта партия, щото други я познаваха. Всъщност всичко започна от "Казака".

Може ли да идеш някъде и да познаваш всичките 60 души, които са там. Че и бойните другарчета, с които малко преди това си махахме главите, се оказаха там. Останалото е история, в която се оказах светец с ранното си прибиране в 4. Богинчето изглежда прекрасно в новите си дънки. И все пак е трудно да я гледаш облечена. Работата няма кво да я описвам-двата часа, които прежалих минаха кошмарно бавно, после и шефката звъняла да уточнява нещо, което така и не уточнихме. В пет ми се повърщаше, в седем все още мислех да се самоубия. В осем направих най-слабото си ядене на Бъдни вечер за всички времена... всъщонст 87 година го бие щото тогава съм бил в кома и на системи, но тъй като е отдавна-не се брои. Дори не успях да си изпия "Гинес"-а. Само един треснах. В 10 мислех да звъня, за да предупредя за отсъствието ми от традиционната алкохоледна квартална среща. И без това на всички ни беше лошо от предната вечер. Видяхме се и убихме вожда. 17 души на 5 маси, една до друга в "Дивака" след 12ч. На Алкохоледа. Всичките от квартала, без няколко гаджета. Дали сме лекета? Все отбрани нехранимайковци бяхме. Допреди половин час. Поне за мен и още двама-от най-заспалите. Другите още са там. Сега просто ще положа морно тело в леглото, ма първо да си изпия "Гинес"-а. Утре, тоест дне, съм на парти... както се очертава със същата бригада от вторник. Демек със всички възможни. На 26-пак парти. 27-ми-имаме си именник. 28-не смятам да съм го доживял. Ако все пак додрапам-ще бъде запълнен. И така нататък. Сега слушам тъжна песен, напомняща ми за красиво море с добри приятели. А Отборът е с нов собственик... уж.
Честита Алкохоледа на всички и благодаря на Радан за лафа!






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. akasha85 - Весела Коледа! Айде гледай да ...
25.12.2008 10:46
Весела Коледа!
Айде гледай да доживееш до НГ, че и тогава става здраво парти :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pripadnal
Категория: Забавление
Прочетен: 465778
Постинги: 245
Коментари: 499
Гласове: 1235
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930