Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2012 13:07 - Любов, любов и... пак любов
Автор: pripadnal Категория: Забавление   
Прочетен: 681 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.08.2012 13:08


  • Когато пораснах, започнах да пия. Защо? Защото обожавам умът ми да е в екстаз.Джак Керуак
Любов, любов, любов. Винаги става въпрос за любов. Споделена, несподелена, разделена, приключила-тя пак е любов. Мислих за любов на морето, когато се целунах с момичето, което целунах на същия бар преди година. Тя ми каза здравей, аз просто я целунах. И беше прекрасна нощ, както преди година. Любов беше и когато момичето, което свалях притрепери както само едно момиче може да го направи преди да се осмели, скочи и ме целуна. Нова прекрасна нощ, нов прекрасен изгрев.
Разделял съм се твърде грубо с любимите си момичета... от любов. Да, от любов. От онази любов, която съм хранил спрямо тях и изведнъж се е оказала отхвърлена.
Любов беше и вчера, когато се разхождах с прияелка в Борисовата и тя опитваше да хване ръката ми. Любов, която не искам да дам. Защото малко по-рано тя ми разказа за една моя стара любов и нейната нова любов. Виждате ли-всичко е любов.
Ние живеем за любов, страдаме от любов, нараняваме от любов, обичаме от любов, търпим от любов, копнеем за любов, умираме за любов. Всичко е любов! Съжалявам тези, които живеят в омраза, защото светът е по-прекрасен, когато сърцето ти е изпълнено с любов.
Искам ли да се влюбя в определен човек-да... когато му дойде времето. Господ си знае работата.
Очудвам се обаче, че май продължавам да обичам с години човек, който всячески опитвам да намразя. Явно не мога, защото обичам.
Аз съм осиновен. Дълго чакано дете, което е отгледано с една доза повече любов от останалите. Родителите ми ме научиха да обичам. Когато те даряват с любов не можеш да не правиш същото сред останалите хора.
На морето се сдружихме с друга компания. Момиче от тази компания дойде, прегърна ме, разплака се и разказа за раздялата си с дълга връзка. Имаше нужда да сподели любов и всички я разбирахме и доколкото можахме-помогнахме. Макар и само като душеприказчици. Споделихме любов.
Цитатът има едно единствено общо с тази статия-душата е в екстаз, когато обича. Не когато е влюбена, а когато обича. А ако е влюбена още по-добре.
Няма да завърша по хипарски с "Обичайте се".
Няма да завърша и като някой гей с "Всичко е любов".
Няма да завърша и като Господ (защото за ваш късмет не съм) с "Обичай ближния".
Ще завърша с една дума.
Чувствайте!





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pripadnal
Категория: Забавление
Прочетен: 465784
Постинги: 245
Коментари: 499
Гласове: 1235
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930